نسیم بهاری

تلاشی در جهت تدوین و تبیین منظومه فکری امام خامنه ای

نسیم بهاری

تلاشی در جهت تدوین و تبیین منظومه فکری امام خامنه ای

نسیم بهاری

مفاهیم انقلاب و مفاهیم اسلام، مثل عطر گلهای بهاری است؛ هیچ کسی نمیتواند جلوی آن را بگیرد؛ پخش میشود، همهجا میرود؛ نسیم روحافزا و روانبخشی است که همهجا را به خودی خود میگیرد... مکتب سیاسی اسلام فکر درست و سخن نوی خود را با تبیین در فضای ذهن بشریت رها می کند و مثل نسیم بهاری و عطر گلها در همه جا می پیچد... گفتند انقلاب را صادر نکنید؛ ما گفتیم انقلاب مگر کالاست که انسان آن را صادر کند!؟ انقلاب مثل بوی خوش گلهاست؛ خودش صادر می شود.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
امام خامنه ای شخصیت ناشناخته بی نظیری علمی و فکری است که دارای منظومه فکری نو و منسجمی براساس اندیشه های ناب اسلامی و  انقلاب اسلامی است. این وبلاگ تلاشی است هر چند ناچیز در جهت تبیین و نیز تدوین منظومه فکری امام خامنه ای. قطعاً بهره گیری از چنین منظومه ناب، همه جانبه و منسجمی، اندیشه ما را در مسیری صحیح باور کرده و وجود ما را در بهترین مسیری به سوی حق تعالی در ابعاد فردی و اجتماعی سوق می دهد.
متاسفانه ما به درستی ایشان را نشاخته و از بیاناتش به صورت سطحی و مقطعی عبور می کنیم. با این حال مجموعه های اندکی در حال تدوین این منظومه فکری هستند که تلاش خواهد شد از آن ها بهره لازم را بگیریم. البته تدوین چنین منظومه ای کار آسانی نخواهد بود ولی ما به قدر وسع خود در این زمینه تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با هم افزایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در داخل و خارج شاهد تدوین و بهره گیری از این منظومه فکری با برکت باشیم.
مطالبی که از بیانات آورده می شوند گلچینی است از این منظومه فکری تدوین نشده و در عین حال تبیینی است از یک اندیشه ناب.